About."Pop Poetrist"

自分の写真
Pop Poetrist Country:Japan Birth:20/7/1980 I introduce lyrics and design. Lyrics utilize translation tools and try also overseas languages.

2017/05/13

MOSH

MOSH(2017)

Who is on the stage?

Anyway high tension in exploding sound
How many people are there?
I give up before I put my finger
Overflowing Festival
I wonder if the Lord of the stage's voice has noticed me?

Hey Vocalist
Do you hear my cry?

I'll be worried
Such a fierce mosh of words
How much more do you accept and pass away
I wonder if you can see your face?

Hey Vocalist
I'm singing

Anyway high tension in exploding sound
How many people are there?
Even so saying count it
Fierce Festival
Lord of the voice of the stage Please notice me quickly!

Hey Vocalist
Do you hear my cry?

I'll get worried
Such a fierce mosh of words
How much more will you pass away and take it back
I wonder if you can see your face?

Hey Vocalist
I'm singing

Hey, hey, hey,
Why is there no reply?

Hey (Hey)
Hey (Hey)
The voice is bouncing back ...
No, I even forgot to search for reasons and answers
The voices are gathered together ...

Noticed.
There was one voice ...

I'll be anxious now
Such a fierce mosh of words
How much more do you accept and accept it?
I wonder if you can see your face?

I'm singing now.





(Designed by.Takashi Hayashitani)

(Japanese)
モッシュ(2017)

ステージには誰がいる?

爆音の中で とにかくハイテンション
ここには何人いるんだろう?
指をさす前に諦めるくらい
溢れ返っているFestival
ステージの声の主は 僕に気付いてるかな?

ねえ ボーカリスト
僕の叫びは 聴こえてる?

僕は不安になるよ
こんな言葉の激しいモッシュ
あとどれだけ受け入れて、受け流したら
君の顔が見えるのかな?

ねえ ボーカリスト
僕は歌ってるんだよ

爆音の中で とにかくハイテンション
ここには何人いるんだろう?
そうは言ってもカウントしては
あきれ返ってるFestival
ステージの声の主へ 僕に早く気付いてよ!

ねえ ボーカリスト
僕の叫びは 聴こえてる?

僕は不安になるよ
こんな言葉の激しいモッシュ
あとどれだけ受け流し、受け止めたら
君の顔が見えるのかな?

ねえ ボーカリスト
僕は歌ってるんだよ

ねえ、ねえ、ねえ、
返事がないのは何で?

ねえ、(ねえ)
ねえ、(ねえ)
声が跳ね返っていく…
いや、理由・答えを探すことすら忘れてた
声が合わさっていく…

気付いた。
声は1つだった…

今も不安になるよ
こんな言葉の激しいモッシュ
あとどれだけ受け止めて、受け止めたら
君の顔が見えるのかな?

僕が歌ってるんだよ


(Takashi Hayashitani Pop poetrist)